Son zamanlarda bir üstte yazılan aynı mesajı tekrar etmek forumda moda oldu. Sanırım post kasmak dedikleri bu oluyor.



eskopa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
intel xone e3 işlemci 64gb ddr4 ram 1 tb ssd var sunucuda bu durumda ne yapmamız lazım sanallaştırıp mı yoksa direk daticate mi almamız lazım
Eğer hiç siten yok ise, satışa başlamak içinse, sanallaştırıp başlaman en mantıklısı.