Öyle gizemli yazmışsınız ki.. İsim vermeyeceksiniz ne anlamı var ki..
Bilen biliyordur oraya da giriyorum arada.. Diğerini de bilen biliyordur bilmeyenin öğrenmesine gerek yoktur. Eskiden girerdim şimdi şifreyi bile unutmuşum.
Bir de bilen biliyordur bilmeyen öğrensin modifiye işletim sistemlerinin paylaşıldığı bir forum var, bir de aynı içerikte yabancı ve aktif forum var oraya giriyorum iso indirmek için. Ama hemen her gün bu forumdayım.. Sanırım anlatabildim 😁