Hoca aktif olsa giriş yapıp bilgilerini gönderse açılır bence ancak günlerdir hocayı bekliyorum.
Kendi hesabınıza transfer etseydiniz keşke.
bana aldığı domainde çalışmıyor. panelden silmiş godaddy. ulaşamıyorum.
Uzun zamanır ses yok arakdaştan. Aşağı yukarı 20 gün oldu. Muhtemeln başında bir sıkıntı vardır diye düşünüyorum. Ben 10-15 domain aldım kendisinden şükür hiç sorun yaşamadım. Şimdi yazdıklarınızı görünce tedirgin oldum kontrol ettim sorun yok
Syptan yazışıyorduk en son 29 ocakta cevap verdi ve sonrası yok. İnşallah tez zamanda cevap verir herkese.
Bugün arkadaşa ulaştım taziyesi varmış 2 3 güne dönüş yapıcak herkese benimde kayıt etmem gerekiyordu acil domainler.