Merhaba arkadaşlar sigortalı bir işe başladığım için bugün Garanti bankası beni aradı kart verelim diye, en uzak durmam gereken bankanın garanti olduğunu bildiğim için istemedim. Bana mümküne kart aidatı olmayan çoğu yerde geçerli bir banka tavsiyesi istiyorum. Hiç bulaşma vs diyen olacağını bildiğim için, senelerdir vergi borcu yüzünden kredi puanım düştü. Bu yıl hepsini kapattım ve üstüne sigortalı bir işe girdim. Puanımı yükseltmem lazım ve bilinçli kullanıyorum zaten. Onun için kullanan ve memnun olan yorum yapabilir mi?