Merhaba,

Tapatalk üzerinden abone olduğum forumlarda açılan konuların anlık bildirimlerini alıyorum. Ancak son 2 gündür bildirimler çok geç düşüyor. Bazen bildirim gelmiyor bile. Bu sorunu başka yaşayan / çözüm nedir bilen var mı?