Rosenborg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim size tavsiyem dil seçme ekranı kullanmayın gerek yok. telefonun dilini alsın sistem. sonra kullanıcı değiştirmek isterse ayarlardan belirlediğiniz dilleri seçebilsin. ben uygulamalarımda bu yöntemi kullanıyorum.
kullandıgım react native eklentisi sanırım bu işlevide yapıyor. emulatorun bölgesini değiştirdim. telefonun dilini almanca yaptım. daha sonra uygulamayı açtım 2 sn almanca oldu sonra ingilizceye döndü sanırım eksik bir kod var inceleme imkananız var mı eğer anladığınız bir konu ise?