Uygur Türkleri hariç bence yakın çevreden kimse alınmamalı.Şunu diyeceksiniz Azerbaycan'dan İran'dan Afganistan'dan gelenlerin bir yamuğunu gördün mü görmedim.Taşkınlıklarını da görmedim.Ama Irak Suriye falan bunlar ilk alınmayacak kişiler olmalı.Ne yaşamayı biliyorlar ne yemesini ne içmesini.Bana deseler tek hakkın var kimi istersin deseler hem Türk hem Müslüman olan Uygur Türklerini isterim.