benim size tavsiyem dil seçme ekranı kullanmayın gerek yok. telefonun dilini alsın sistem. sonra kullanıcı değiştirmek isterse ayarlardan belirlediğiniz dilleri seçebilsin. ben uygulamalarımda bu yöntemi kullanıyorum.