Yıllar sonra bunlar yüzünden asimile olacağımızı düşünmüyor musunuz hala ? Bunların nüfusu 10 yıl sonra 2 katına çıkacak.Birde bunun hastalık boyutu var ki çocuklarda yıllardır görülmeyen hastalıklar tekrardan görülmeye başladı.Ekonomi boyutunu söylemeye gerek yok.İşsizlik cari açık enflasyon rekor seviyelerde.Bunların bize yükünü varın siz düşünün.Sokaktaki çöpçüler bile suriyeli artık.Kendi vatandaşımız çöpçülük bile yapamayacak duruma geldi.