Ülkeye alım yaparken adam akıllı kontrol olmadığı için, geri götürülmesi de öyle kolay olmayacak.
Tek bir tane kalmayacak şekilde hepsinin ülkesine gönderilmesi ve ardından tekrardan alım için imkanların başlatılması lazım.
Yani, adam burada işini kurmuştur ailesini yerleştirmiştir; Türk milletine zarar verecek bir iş yapmıyordur. İşte o insanı da suriyeye göndereceksin, tüm nüfus kaydırılınca da ülkeye alımlara başlayacaksın. İnsanlar müracat edecek, uygun kişileri; mantıklı sebebi olan kişileri ülkeye sokacaksın. Ama sadece bununla yetmeyecek. Tüm gelirlerini vs. inceleyip bir hayır kurumuna aylık bağış yapmasını sağlayacaksın. Savaş varken bu ülke sizi içeri almışsa, savaş bittiğinde de karşılığını vereceksiniz.