Aslında farklı uyruklu kimselerin bizim ülkemizde yaşamalarında benim açımdan bir problem yok.
Fakat ; Bizim kendi insanımız açlık sınırında iken, hatta çok daha kötü durumlarda olanlar da var. Farklı uyruklu kimseler devletin sunmuş olduğu olanaklar ile bizim kendi insanımızdan daha iyi şartlarda yaşamaları benim için inanılmaz derecede sorun teşkil etmek ile birlikte, zoruma gidiyor.

Ne demişler ; Önce can, sonra canan !