Suriyeliler değil, Türkmen, Afgan, Iraklı, İranlı, Pakistanlı, Özbek, Azeri hepsi sınır dışı edilmeli.
Ülkemiz bu kadar kolay pasaport vermemeli bence..

Bu insanların hepsi ailelerine yurtdışına para gönderiyor. Ülkenin parası dışarıya gidiyor, sürekli olarak.