60 lira mı öyle bişey onu ödeyince yararlanabiliyorsun hepsine gerek yok.
zam gelmiş 75 tl olmuş
Muayane olamazsın.
3 kez prim ödemezsen, bu hakkını kullanamıyorsun. Borcunu ödedikten 24 saat sonra açılıyor
hocam 6-7 defa prim ödedim bugün gittim muayne parası talep edildi 350 tl birikmiş ödemediklerim onuda ödedim sisteme düşmemiş yani 1 borç olsa dahi artık ödenmesi gerek yoksa muayne parası istiyorlar.