Merhabalar gss ödemeden muayne olabilirmiyim? bazı kaynaklarda o yılda ki 1 borcunu ödersen olabilirsin diyor bazı kaynaklar hepsini ödemelisin diyor. Hepsini ödedim gittim fakat sisteme yansımamış nasıl bi saçmalık bu ? 378 önceden ödedim vardı 350de birikmiş ödedim ama sisteme yansımamış muayne içinde 50 tl ücret istediler olmadan geldim