2 gün önceki çaylakların oynadığı rising stardı sanırım, gerçekten çok kötüydü. ilk çeyrek bitince kapatmıştım ama normal all star kadro bakımından şahane. harden, normal nba maçlarındaki gibi tüm topu kendine istemezse lebronun takımının yeneceğini düşünüyorum. bence oyuncu alımında eşitlik olmadı.