Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel, elinize sağlık. Tek gözüme batan şey hakkımda kısmında sans-serif font'un arasında serif font kullanmanız. Onun harici çok iyi.
Değerli fikirleriniz için teşekkür ederim hocam, bakıcam mutlaka. O fontu bilmiyorum. Denerim.