Arkadaşlar r10 dışından bi arkadaş iletişime geçti 5 gündür sorunsuz kullanıyorum bi sorun olduğundada direk ilgileniyor. Arayan varsa pm atsın bana yardımcı olayım
Ne oldu hocam bir sorun mu yaşadınız sizi bulan arkadaşla ?
paneliçin yardımcı olacaklar bana da ulaşırsa sevinirim