RealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sağolasın hocam ama bir sorum var ben filmora adında bir program kullanıyordum basit arayüz diye bu efektleri koyduğum da istediğim yani sağ alt sol üst diye belirtebiliyor muyum

yoksa illa after effect mi olmalı
şeffaf videolar nereye atsan sadece orada belirir.