Merhabalar...
Hareketli banneri nasıl boyutlandırabilirim ? Düzgün işe yarar bir program bulamadım.
Şuanki boyutu 726x88 ben 500x90 yapmak istiyorum veya en boy oranı orantılı bir şekilde forumdaki imza bölüm boyutuna göre küçülteceğim.
Yardımcı olucak var mıdır ?
Banner :
https://i.hizliresim.com/r5N8Da.gif
Şimdiden teşekkürler...
hocam gifi göremiyorum hızlı resim olduğu için . diğer türlü boyutlandırma yapabilirsiniz ama alan küçüleceği için olan yerleri kesecektir.