Türkiye'de kesinlikle reklamlara tıklamıyorlar. Gerçi bende de rekklamlara karşı bir ön yargı var anlamadım gitti

İşin şakası bu tabi ama gerçekten reklam tıklama özürlüyüz.
Yabancılar bilerek ve isteyerek reklamlara tıkladıkları halde bizimkiler tıklamamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Gerçi burada suçu kimde aramak gerekir: reklamveren, yayıncı, kullanıcı?