uzun zamandı xioami kullanıyorum (mi 6) , ve kesinlikle öneriyorum, huawei ye göre hem malzeme kalitesi hemde yazılımsal desteği çok daha ileride.
1 yıldan fazla oldu alalı daha 1 kere teklediğini görmedim. Eniştem p20 lite aldı ilk aydan verdiğim paraya değmezmiş sadece tasarım iş yapıyor dedi. Tabi bu benim görüşüm tam tersini düşünenler de olabilir.