direqtor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazarlık payı elbette mevcut ama o kadar aşağı inmem zor olur. Teşekkür ederim
Ben teşekkür ederkm 500 tl aninda veririm haberiniz olsun. ihtiyaç olursa bana yazarsınız