fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam silmek istediğiniz başlığını değiştirip göndermeniz gerek.

r10 yönetimi silecektir.
konu başlıgı değiştir butonu ile konu siliniyor doğrumudur ?