Merhaba masaüstü için logo boyutunu büyütmek istiyordum fakat tema sahibi ile iletişime geçtiğimde logo boyutumu büyütemeyeceğimi çünkü diğer şeylerin de ona göre ayarlanması gerektiğini bildirdi. Yok mudur bu logoyu büyütmenin bir yolu? Yardımcı olacak bir arkadaş varsa sevinirim