Ülkenin sosyal, politik ve ekonomik gidişatından zerre memnun değilim. Yani ne bileyim yaşadığım ülkeyi ortalama bir vatandaştan daha kabiliyetli daha zeki daha bilinçli daha eğitimli insani değerlere daha saygılı insanların yönetmesini isterim. Bu iktidar gittiğinde gelecek iktidarda da -hangi parti olursa olsun- aynı şeyi arayacağım. Göremezsem aynı şiddetle eleştireceğim. Önce insan sonra ideolojik bıdı bıdılar.
ne yaparsan yap bu ülke düzelmez. ha büyük bir savaş çıkarda ülkeler bir birbirini yeerse belki. adamın altını varda petrolu varda ne halde

Amerika ne derse o