Ülkenin sosyal, politik ve ekonomik gidişatından zerre memnun değilim. Yani ne bileyim yaşadığım ülkeyi ortalama bir vatandaştan daha kabiliyetli daha zeki daha bilinçli daha eğitimli insani değerlere daha saygılı insanların yönetmesini isterim. Bu iktidar gittiğinde gelecek iktidarda da -hangi parti olursa olsun- aynı şeyi arayacağım. Göremezsem aynı şiddetle eleştireceğim. Önce insan sonra ideolojik bıdı bıdılar.