Eskiden tüp sırası olurdu.
Şimdi sebze sırası.

İnşallah daha beter günler gelecek, ekmek almaya para bulamayacaklar.
O zaman çıkıp da "ekmek bulamıyorlarsa pasta yesinler" diyen reislerini duyacaklar, inşallah.
Amin. Nice kötü günlere, sürünsünler inşallah. Yemeye ekmek bulamasınlar