Ücrete tabi bir durum olduğunu düşünmüyorum hocam. Dilerseniz ve buraya yazarsanız bu konuda sorun yaşayabilecek arkadaşlar da istifade etmiş olurlar. Dilemezseniz sizin bileceğiniz bir durum.