hocam değişirde neden değiştirmek istiyorsunuz ne gerek var ben hataydayım 10 plaka kullanıyorum plakam çok iyi diye etiket olmamışsanız plakayla sorun olmaz bazende yabancı plaka diye bazen trafik polisindede sorun olmuyor yani avantajıda oluyor gereksiz masraf yani