Belki propaganda gibi olacak ama yinede söylemek istiyorum insan oğlu deneme yanılma yöntemiyle gelişir bizdeki en büyük problem bu 16 yıldır aynı tercihi yapıp farklı sonuç beklemeyin boşuna bu ülkenin sahibi 3-5 kıçı kırık partiler değil değiştirmek aynı zamanda bir tepki olacaktır hangisi olursa olsun farketmez.
Edit: Ekonominin durumu iyi değil promosyon maili bile gelmez oldu