Bu anketi 3 şıkta bırakmak bence yanlış olmuş. Neden çünkü tamam her şey güllü güllüstanlık değil ama çok şükür yapmak istediğimiz her şey için imkanlarımız mevcut. Olay sadece arıştırılmış olmamızda. Çok uzun yazı yazılır bu konu üzerine ama özetle futbol takım taraftarı gibi bölündük bu da biri ilerlemeye çalışırken diğeri onu tutmasına sebep.