Hocam bu konuları herkes kendi tarafından değerlendiriyor. Objektif bakalım, hükümeti destekleyen insanlar sizin dediğiniz gibi bir yorum yapıyor yani "bu ülkenin başına gelmeyen kalmadı gezi, 17 aralık, darbe ama yine de bizi yıkamadılar" diyor. Diğer taraftan muhalif olan taraf ise "evet bunlar oldu ama bunların olmasının sebebi hükümetin yanlış politikaları ve yönetimi sonucu oldu" diyerek yorum yapıyor. Yani teorik olarak kağıt üzerinde her iki taraf da haklı. Gerçek doğruları ise objektif olarak bakarak karar verelim. Derdim siyaset yapmak değil.
bu açılan konuda bundan 15 sene önce sigara prasıına maakalle yayımllaayan bir arkadaşımız mevcut isim vermek isdemiyorum hükümetide seven birisi degil. ama o arkadaşımız şun trilyonlluk birrisi kimsenin kazancıında ws de gözüm yok. bundan 15 sene önce benimde halim içler. çısıydı şuan 6 7 senedir çok şükür halim vaktim yerimde. benim kızdıgım noktalarda bunlar. nankör olmak.
Hocam bu konuları herkes kendi tarafından değerlendiriyor. Objektif bakalım, hükümeti destekleyen insanlar sizin dediğiniz gibi bir yorum yapıyor yani "bu ülkenin başına gelmeyen kalmadı gezi, 17 aralık, darbe ama yine de bizi yıkamadılar" diyor. Diğer taraftan muhalif olan taraf ise "evet bunlar oldu ama bunların olmasının sebebi hükümetin yanlış politikaları ve yönetimi sonucu oldu" diyerek yorum yapıyor. Yani teorik olarak kağıt üzerinde her iki taraf da haklı. Gerçek doğruları ise objektif olarak bakarak karar verelim. Derdim siyaset yapmak değil.
"evet bunlar oldu ama bunların olmasının sebebi hükümetin yanlış politikaları ve yönetimi sonucu oldu"
Gezi parkında 200 tl lik bankoonotlaarı hükmetmi dağıtmış Milletee