hocam gezi yaptilar olmadi 7 25 aralik yaptilar olmadi darbe yaptilar olmadi daha cok seyler yaparlar gecmisten adimlari ust uste ekleyip sonraki hamleyi dusunun para yetmeyebilir ama turkiyede gercekten refah duzeyi artti
Hocam bu konuları herkes kendi tarafından değerlendiriyor. Objektif bakalım, hükümeti destekleyen insanlar sizin dediğiniz gibi bir yorum yapıyor yani
"bu ülkenin başına gelmeyen kalmadı gezi, 17 aralık, darbe ama yine de bizi yıkamadılar" diyor. Diğer taraftan muhalif olan taraf ise
"evet bunlar oldu ama bunların olmasının sebebi hükümetin yanlış politikaları ve yönetimi sonucu oldu" diyerek yorum yapıyor. Yani teorik olarak kağıt üzerinde her iki taraf da haklı. Gerçek doğruları ise objektif olarak bakarak karar verelim. Derdim siyaset yapmak değil.