Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın R10 anasayfaya bakıp, yanlış şeyler yapmaya kalkma. Kendine sahip çık !

Sevgililer günü de geldi, korkutma bizi yalnızlığınla
arka planda hafiften romantik şarkı açsak tamı sahip çıkmalıyım