konu kesin kapatılacak ama yine yorum yapayım. öncelikle bu tarz anketleri kimin neye oy verdiği görülmeyecek şekilde açmak çok daha doğru.

ikinci olarak şıkları yetersiz buldum oy veremiyorum malasef. gidişattan memnun değilim ama bu ülke içler acısı denecek daha kötü zamanları çok gördü. o yüzde "Hayır, ülkemizin durumu içler acısı." maddesi bana ağır geldi. diğerlerine katılamadım kaldı öyle