Sen o kitabı çıkar , 300 ü falan düşünme buraya yazıyorum rahat geçer. Normalde kitap okumayı hiç seven birisi değilim ama senin için kitabı alıp duşuncelerimi belirtirim. kitabın içeriği hoşuma gitti çünkü
Çok teşekkürler

Umarım birilerinin hayatına dokunmakta faydam olur.
kitabın konusu çok güzel, bekleyin ve kendiniz yapın bu işi. benemide hayalimdi kitap yazmak aşırı çok araştırdım ama tuzlu , kendiniz yapın derim. kitabınız kapağı sadece size özel olsun tamam iç kısımda yayın evi bilgileri yazıcak ama ayrı olur öyle telifli vs.
Çok sağolun. Kitabım "Başarılarım tamamen hayal ürünüdür." diye başlıyor. Umarım faydası dokunur