saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haberleri izlemeyi bıraktım. Işime odaklandım. Kendi yağımda kavruluyorum. Kötü diyen var iyi diyen de. Ben o kadar bilge birisi değilim. Yorumlayacak kapasitem yok. Son kertede, kendi gemim yürüyor. Gemisini yürütemeyenlere sabır dilerim.
+1923