Ülke'nin büyük hem de çok büyük ekonomik sorunları var ve bu hala devam etmekte. Hadi buna birşey demeyelim de, arkadaş hangi mantıkla ülke ekonomisi iyi diyen çıkıyor onu anlamıyorum. Gerçi bunu diyenlerin hepsi adam adamı, ülkenin refahı ve vatan severliği ile alakası yok. Hayırlısı be.