Tam anlamadım ama, 2,500 lirayı gözden çıkardıktan sonra 300 adet satılırsa sıkıntı zaten yok, satılmazsa da kitabı bastırmış olup 2500 verirsiniz.
Detaylı bilmiyorum anlamadım ama, bence kitap basımı vs. için ben olsam girerdim.

Haaa bu devirde kitap mitap hikaye gibi o ayrı konu da.