Hayırlı olsun hocam.
Üzülerek söylemek isterim ki kitap basım olaylarından anlamam. Ama anlatıldığı üzere, size yapılan baskı ve sözleşmeler işi zorlaştırıyor gibi. Eğer olurda kitabınız o yayın evinden çıkarsa buradan konu açıp, bizleri etiketleyin. Elimizden geleni, herkes bütçesince alır. Merak ettiğim şu, başka bir yayımcının şartlarıda mı bu şekil acaba? Onun haricinde bir arkadaşımız güzel demiş, kitabı aldırın; sizde ödemesini sağlayın. Bu metodla sitenin trendlerine girerseniz sizi öne çıkarabilirler. Onun muhakkak bir günlük veya haftalık limiti vardır. Onun haricinde sosyal medya reklamlarını tercih edin. Kitabın konusuna, içeriğine göre ilgi alanları seçerek bu şekilde en azından organik bir kitle yakalayın. Google Ads reklamları olabilir aynı şekilde. 300 kişi çok bir rakam değil, aşılabilir. Ama 5.000₺ fazla bir rakam. Risk sizindir, size girin veya girmeyin demem ama giricekseniz eğer yapabileceğiniz alternatifleri söyledim. Eş, dost, akraba yayın tüm yakınlarınıza. Bunu 300 kişi olarak düşünmeyin, bir kişi 10 adet alabilir, bir kişi 3 adet alabilir; hiç belli olmaz. 300 adet stok tahminimce hızlı bir şekilde bitecektir. Dilerim herşey gözlünüzce olur, bol satışlar.