Hayırlı olsun hocam. Özel değilse ne yapmayı düşünüyorsunuz? Yoksa yatırımlık mı?
Teşekkür ederim. Açıkçası domain sizin gibi hoşuma gitti, düşerse backorder ile yabancılara gideceğini düşündüm. Kripto paralar hakkında bir projeye başlarım muhtemelen, henüz onu tam kurgulamadım. Domain broker değilim, yatırımlık almadım.
Kafanızda bir şey varsa, fikir teatisi yapabiliriz.