Tema seçimi zaten çok kötü hocam tema bir kere responsive değil yani mobil uyumlu değil. Ayrıca gif uzantılı dosya kullanan kalmadı çok daha farklı teknolojiler var. Araştırarak çok güzel temalar bulabilirsiniz kişisel bloglar için. Bence bu temayı tamamen kaldırın

Gerçekten çok kötü.