Kiraya verilen bir evi neden sadece bir kişiye veriyorlar? Aynı şeyi birden fazla kişiye nasıl kiraya verebilirsin ki? Sallıyorum X firması ihaleyi kazanırsa yetki ona geçecek daha sonrasında Nesine, Misli, Ahmet amca hepsi X'in bayisi olacak. Diğer türlü 1000000 kişiye ihale açmaya kalksa devlet işin içinden çıkamaz
Ben buna katılmıyorum o zaman gsm hatları da internet sağlayıcısı da tek bir firma olsun. Hatta devlet uğraşmasın diye tek banka, tek bir televizyon kanalı olsun denetlemesi de yönetmesi de kolay olur.