Turuncunun geldiği yok tahliye yolu olarak gözükmüyor. Görsele göre iki yolda sokak ve araçlar bu durumlarda sağ tarafindakine yol vermek zorundadır. bu durumda kırmızı araç suçludur. Turuncu diyenler neye göre diyor anlamış değilim