ComWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece bir firmaya verilmesinin amacı nedir acaba?
Kiraya verilen bir evi neden sadece bir kişiye veriyorlar? Aynı şeyi birden fazla kişiye nasıl kiraya verebilirsin ki? Sallıyorum X firması ihaleyi kazanırsa yetki ona geçecek daha sonrasında Nesine, Misli, Ahmet amca hepsi X'in bayisi olacak. Diğer türlü 1000000 kişiye ihale açmaya kalksa devlet işin içinden çıkamaz