yani artık yeni domainler ile onay alamıyoruz hemen öyle mi
google şuan ne yapıyor bu onay işinde hiç anlamıyorum ben.kendimden şöyle bi örnek vereyim hocam;
bitane güzel site buldum,sitede 10 tane kategori var diyelim ben bunun 5 tanesini 4 yıldır bi siteme çekiyorum.diger 5 kategorisini ise geçenlerde yeni bi site açtım ve oraya eklemeye başladım.içerikleri aldıgım site aynı,benim sitelerdeki tema,eklenti,sayfalar falan herşey aynı.eski sitede yüzlerce içerik var,4 yıllık herşeyiyle oturmuş bi site ve bu onay işi çıktı çıkalı onaya gönderiyorum,reddediliyor sürekli.fakat daha 1 haftalık olan bahsettigim diger site 2.gönderide onay aldı.ilk gönderdigimde red yedi,hiçbişey yapmadan direkt geri gönderdim ve hemen kabul edildi.ama eski sitem rahat bi 20-25 defa reddedildi.
eskiyi onaylıyor,yeniyi onaylamıyor diye bişey yok yani.bunu yaşadıgım 3-4 sitem var şuan elimde.kesin onay alır dedigim eskiler onay almıyor,yeniler onay alıyor hemen bende