iki aracında bulunduğu yol sokak olarak görünsede turuncu araba yol ayrımına gelmiştir, düz gideceği yol çaprazda kaldığı için ya sağa ya da sola dönmek durumdadır yavaşlaması gerekir. bu durumda kırmızı zorunlu bir dönüş durumu olmadığı için kırmızı bir nevi anayolda giden araç konumundadır. yol üstünlüğü kırmızıdadır. suçlu turuncudur. -şahsi fikrimdir-

kırmızıyı suçlu bulan arkadaşlar bence yanlış değerlendiriyo sonuçta orası bi dörtyol değil kırmızının yol vermek gibi bi zorunluluğu yok