Arkadaşlar anayol dendiğinde cadde mi anlıyorsunuz siz? Allah aşkına turuncu arabanın haklı olduğunu nasıl düşünürsünüz yahu?
Yol hakkı Turuncu aracınsa orada durup sağına soluna bakması da gerekmez doğru mu? Yani çeksin el frenini keskin bi dönüş yapıp yoluna devam etsin. Kırmızı araç çarparsada suçlu kırmızı olsun
Sağda veya solda olman fark etmez. Eğer bir yola bağlanıyorsan o yoldan düz geçen araçlara öncelik tanıman gerekir.