Lolita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4. kez sınava giricem niye gitmedin diyeceksiniz barajı geçemedim. Bu sene geçicem ama
aynı benim durumdan desene be hocam bu sene cok calıstın herhalde