Vallahi açıkcası satan firmaların anlattıklarına bakarsak, CD, Vergi, Basım,Ulaşım gibi masrafların olmayışı diye adlandılıyor. Birde bu tip Oem lisanslar yalnızca 1 cihaza kuruluyor ve makinaya artık yapışmış oluyor. Giriş yapmış oldugunuz microsoft hesabınıza key kayıt ediliyor ve o makinaya ne zaman yeniden kurulum yapsanız lisans tekrar aktif oluyor.
https://www.epttavm.com/item/3316127...lebilir-lisans
Burada hem ürünü hem açıklamayı yapmışlar. Firmadan alan arkadaşlarım oldu keyin geldiğini ve çalıştığını gördüm lakin kurallara aykırı mı bilmiyorum linki atmanın o yüzden moderatörlerimiz görürse beni uyarmalarını rica ediyorum.
vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkür ederim..